[vc_row][vc_column][vc_column_text]Praatplaten, visueel canvas, visueel Businessmodel, product overzicht, iedereen noemt het anders omdat het iets is wat nog niet expliciet is benoemd. Maar wel iets dat expliciet van grote waarde is in de voortgang naar doelen en visie. Een visueel overzicht van het Businessmodel of uw service of product. Welke elementen zijn van belang en in welke relatie staan deze tot andere cruciale elementen. Welke doelen en acties kunnen hieruit voortvloeien en wie is verantwoordelijk voor welk element.

Een visual helpt met het erover praten, met overzicht verkrijgen, met inzichtelijk maken en vooral in het proces van innoveren en verder gaan. Een visueel model dient als uitgangspunt bij brainstorm sessies, bij invulling van doelen en acties, bij het verscherpen van de visie en de strategie.

Of deze visual in de vorm moet van een gelamineerde poster voor in het innovatielab, of als animatie voor op de site, dat hangt van het doel en de doelgroep af.

mail voor de mogelijkheden
[email protected]

Klanten; Rabobank, Terminalfour, TOPdocs, Crowdyhouse, Sanoma, DDB

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/1″][vc_images_carousel images=”1490,1489,1282″ onclick=”link_image” custom_links_target=”_self” mode=”horizontal” speed=”5000″ slides_per_view=”1″ img_size=”large”][/vc_column][/vc_row]